Panelsamtalen fra Arendalsuka

I dette opptaket fra lanseringen av Tillitsanalysen får du høre panelsamtalen mellom;

  • Stine Odland, pressesjef og leder for samfunnskontakt i IKEA
  • Kjell Rakkenes, konserndirektør for kommunikasjon, bærekraft og samfunnsansvar i Nortura
  • Anne-Lise Mørch von der Fehr, daglig leder i Kommunikasjonsforeningen
  • Thoralf Granerød, seniorrådgiver i Nucleus.

Fire hovedpoenger fra samtalen

  1. Åpenhet er viktig og mulig når du skal bygge tillit
  2. Når du jobber med tillitsbygging, ha tydelig for deg selskapets hovedinteressenter
  3. Få innsikt for å forstå hvilke drivere som gir økt tillit.
  4. Hvor det er høy og lav tillit er fint å vite om, men det er viktig å forstå hvilke tillitsdrivere som bør følges opp. Mål derfor bredden i driverne dine!